Znáte film s názvem „Roztržitý“ s Pierre Richardem v hlavní roli? Popisuje život v reklamní agentuře a naznačuje v ní i poněkud nevkusné a nevhodné metody, jimiž se některé výrobky prezentovaly na veřejnosti. Kupříkladu tam mladá půvabná dívka (jako) omdlela na ulici a lidé byli vyzýváni, zda někdo z nich ovládá umělé dýchání z úst do úst, což byla pro mnoho mužů báječná příležitost líbat se s krásnou dívkou a svými polibky jí přivést k vědomí. Krásné ženy však mohou propagaci různých výrobků či služeb významně posílit i tehdy, jestliže využijete vhodný způsob, aniž byste někoho obtěžovali. Jedním z nich by mohly být reklamní tašky s potiskem Promotextile. A mohlo by to probíhat třeba takto:
Atraktivní dívka se vkusně, ale ne příliš vyzývavě oblékne, na rameno zaklesne plátěnou tašku s dlouhými úchyty a vyrazí do terénu. Vhodné je zvolit výraznou pastelovou barvu tašky, například žlutou nebo červenou a k ní pak kontrastní potisk, tedy kupříkladu k červené tašce bílé písmo, k žluté tašce písmo modré, k modré tašce žluté a k bílé tašce zelené písmo. Propagační plocha textilní tašky je poměrně velká, takto lze propagovat výrobky zdravé výživy, hračky, textil, ale také například stavební firmu, realitní kancelář, zemědělské stroje, zahradnické práce, instalatérství atd.
Krásná dívka tu zapůsobí jako magnet a i když potisk na tašce nebude tím prvotním impulsem ke sledování něčeho zajímavého, může se při pohledu na krasavici na ulici pozornost kolemjdoucí stočit i na tašku přes rameno a vnímat, co je na ní napsáno. Plátěné tašky s potiskem jsou také vhodným dárkovým předmětem, pro propagační účely mohou posloužit i při příležitosti darování tašek k většímu nákupu anebo stálým a věrným zákazníkům. Je-li taška vzhledově zajímavá, jde o kvalitní výrobek a navíc je reklamní sdělení poutavé, může tento reklamní tah přinést své ovoce.